konto

Mam tam konto od około 20 lat i kiedy były starzy pracownicy nigdy nie miałam problemu. W tym roku w maju pracownica ING zaproponowała mi konto, które będzie tańsze. Powiedziała, że powiadomienia na telefon są bezpłatne i tak jak do tej pory wszystkie przelewy są darmowe, alt okazało się, że za powiadomienia i przelewy płaci się. W maju wyjeżdżałam, zrobiłam szybko przelewy i nie sprawdzałam. W czerwcu okazało się, że pobierano mi za każdy przelew, w sumie ponad 30 zł. Na przykład, wysłałam komuś 270 zł i za ten przelew pobrano mi 10 zł. Jutro idę i wypisuję się z tego oszukańczego banku. Radzę wszystkim, żeby brali na piśmie to, co mówią pracownicy i nie dali nabijać się w butelkę Ludzie nie sugerujcie się opiniami z internetu na temat banków bo te opinie piszą ludzie na zlecenie z konkurencji, Ja mam konto w ING od paru ładnych lat i to był jedyny bank który udzielił mi pierwszego w zyciu kredytu, spłaconych kredytów w tym banku juz mam kilka i bardzo jestem zadowolony z współpracy przejrzysta oferta i darmowe w 100% konto, nie płace nawet prowizji za wypłate z innych bankomatów niz ING, ja ten bank polecam Kiedyś ten bank był wart uwagi. Teraz schodzi na psy. Oprocentowanie na Otwartym Koncie Oszczędnościowym dla klientów, którzy z usług ING korzystają od ładnych kilku lat systematycznie maleje i obecnie wynosi 1,50/1,60 % w zależności od stanu konta. Bank kusi nowych klientów oprocentowaniem 3 % dla tego konta przez 4 miesiące od jego założenia  darmowa chwilówka  i to, co zyskują nowi klienci jest de facto uzyskiwane na klientach stałych. popieram ten bank to pomyłka, robiłem przelew międzynarodowy walutowy dziś mija siódmy dzień roboczy i pieniądze nie dotarły ( informacja potwierdzona ) gdy postanowiłem interweniować w oddziale banku i pokazałem potwierdzenie kodu SWIFT jaki dostałem od ING nikt nie wiedział co to jest za dokument i co on oznacza mało tego nikt nie wie gdzie są moje pieniądze i jeszcze karzą płacić 30 EURO za złożenie

konto

Skomentuj

